Velkommen til forvandlingen af mit hjem

Mit hjem står i dag ikke som jeg drømmer om, men Rom blev jo heller ikke bygget på en dag ;) Jeg vil ende op med en romantisk svensk/fransk stil, hvor lyse farver og varme kommer i højsæde. Glæder mig til at følge hvordan jeg får forvandlet mit hjem til mit drømmehjem.

onsdag den 21. april 2010

Arve stykker - elsker det!

Kender I det, at nogen i familien skal flytte, og ikke gider tage "det gamle l..." med til den nye bolig?? Jeg lever og ånder for disse stunder. Mine kære svigerforældre skulle flytte til mindre og derfor skulle der ryttes ud på loftet. Her stod en gammel "kongestol" og det mørkeste blankt larkerede bord. Bordpladen bar tydelig præg af mange år på et koldt loft og jeg sagde pænt nej tak til både bord og stol...min mand kendte mig åbenbart bedre end jeg selv gør for han sagde tak til det. Hvor jeg dog elsker når han ikke vil sige nej til noget hehe. Nu har jeg brugt tre dage på at få malet det lyst (skulle have en gang slibning og tre gange antik hvid maling) før det var færdigt.


Bordet efter første gang maling...
(Jeg smuttede på frøken klaras hjemmeside og fandt inspiration til hvordan jeg kunne lave bordet om. Tak.)

Nu skal det lige indrettes med mormors gamle spejl (endnu et dejligt arvestykke) og så må vi se hvad det bliver til...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar