Velkommen til forvandlingen af mit hjem

Mit hjem står i dag ikke som jeg drømmer om, men Rom blev jo heller ikke bygget på en dag ;) Jeg vil ende op med en romantisk svensk/fransk stil, hvor lyse farver og varme kommer i højsæde. Glæder mig til at følge hvordan jeg får forvandlet mit hjem til mit drømmehjem.

lørdag den 8. maj 2010

Hvid væg i entré

Hvid væg i entré....

Har endelig - med hjælp fra Connies blog, fundet ud af hvad jeg skal have på min væg...det skal selvfølgelig være en tekst der siger noget om vores lille familie...skal så bare lige finde ud af hvad det er...har heldigvis frie hænder med indretningen. Min mand siger blot at det ikke skal ende lyserødt med glimmer...så ingen problemer hehe.

Har tænkt på : Glæden er som et lys, tænder du det for andre, falder dets skin tilbage på dig selv.

Eller måske dette, som jeg selv har skrevet: Der findes dem der ser røde, gule, sorte eller hvide mennesker, her ser vi blot mennesker af racen Homo Sapiens - the wise man.
Tror det bliver mit eget der kommer på væggen

1 kommentar:

  1. Hej Samira.
    Selv tusind tak for din blog. - Og jeg takker mange gange og bøjer mig i støvet over dine søde ord om min blog. Det gør mig så glad over at vide, at jeg inspirerer andre med bolig indretningen. Selv suger jeg også til mig herinde i blog landia, og er kun lige begyndt på at lave mit hjem om. Jeg har så travlt med butikken og min familie mm., at det har stået stille i noget tid, men NU skal der igen til at ske noget herhjemme, for det trænger !!. ** smiler*** men det synes man nok altid selv. Hvis du manger yderligere inspiration, så kan jeg klart anbefale bladene Jeanne Darc Living, som jeg sælger i min butik (frøkenklara.dk). Bladene er fyldt med skønne og ofte billige ideer og man bliver dybt afhængig af bladene kan jeg love dig... Kig endelig snart forbi min blog igen. Varme hilsner fra Conny

    SvarSlet